Ons centrum Klacht of compliment melden


Wilt u iemand een compliment geven? 

Dan horen wij dat graag van u!


Compliment geven


Heeft u een Klacht?

Bij SGE werken enthousiaste medewerkers die er alles aan doen om goede zorg te leveren in overleg en in samenwerking met u. Toch kunnen er situaties ontstaan waarin u ontevreden bent. Uw kritiek is van groot belang om onze zorg- en dienstverlening te verbeteren daar waar het nodig is. Indien u uw kritiek kenbaar maakt, kunnen wij hierop inspelen. Tevens kunnen wij door uw uiting van kritiek een herhaling proberen te voorkomen. Ons streven is om ervoor te zorgen dat uw klacht wordt verholpen en uw onvrede weggenomen zal worden.
>  Uitgebreide klachtenregeling SGE.


Klacht melden
Uitgelicht
Informatie voor gebruikers van corona zelftesten
Informatie voor gebruikers van corona zelftesten
Geplaatst: 13 april 2021

De zelftest is alleen bedoeld voor mensen die geen klachten hebben en die extra zekerheid zoeken omdat zij zich in gezelschap gaan begeven (bijvoorbeeld school, werk, bezoek familielid).

Cliëntenraad SGE
Cliëntenraad SGE
Geplaatst: 6 april 2021

SGE beschikt over een cliëntenraad. Maar waar houdt de cliëntenraad zich mee bezig? Lees het interview met Cees Kok, interim-voorzitter en Shanti Mohamed Jousuf, lid van de cliëntenraad en het jaarverslag 2020 van de cliëntenraad.

SGE stopt met het digitale formulier voor herhaalrecepten
SGE stopt met het digitale formulier voor herhaalrecepten
Geplaatst: 30 maart 2021

SGE gaat stoppen met het aanbieden van de mogelijkheid een herhaalrecept aan te vragen met het voor u bekende digitale formulier voor iedereen ouder dan 16 jaar. SGE will stop offering the option for persons older than 16 to request a repeat prescription with the digital form known to you.